Tema: Velykos. Kalbėjom apie margučio marginimo ištakas, Deivę Paukštę, kiaušinio simboliką. Aptarėme margučių marginimo būdus, raštus, simbolius. Piešėme savo margutį.
Balandžio 14 d.
Velykų papročiai ir tradicijos Lietuvoje. Įdomūs Velykų papročiai kitose šalyse. Kokios Velykų tradicijos mūsų šeimose.
Balandžio 8 d.
Kalbėjom apie verbų istoriją, aptarėme, kaip verbos atrodo skirtinguose regionuose, ką jos simbolizuoja. Piešėme verbas.
Balandžio 7 d.
Pavasario švenčių tradicijos. Kaziuko mugė, Verbų sekmadienis.
Balandžio 1 d.
Kalbėjome apie lietuvių ir prancūzų tarmes, klausėmės pasakos skirtingomis tarmėmis, ieškojom skirtumų, panašumų, aptarėm, kaip atsirado bendrinė lietuvių kalba.
Kovo 31 d.
Dialogas apie tai, kaip atvykti į Prancūziją bei ką joje pamatyti. Mokiniai buvo gidais, o mokytoja – turisté iš Lietuvos, kuri nori visos info nuo pat skrydžio, apgyvendinimo, maitinimo, kainos, lankytinos vietos.
Kovo 25 d.
Tema: kas buvo prieš šimtą metų ir kas bus po šimto metų. Davėm vienas kitam temas ir reikėjo papasakoti kas buvo ir kas bus. Paskui rinkomės įdomiausią temą ir ją piešėm.
Kas mums yra laimė? Kas mums suteikia džiaugsmo, ar pinigai, socialiniai tinklai mums atneša laimės? Pasakojame vieną laimingiausių savo gyvenimo akimirką.
Kovo 11 d.
Kalbėjom apie Lietuvos simbolius, Kovo 11 d.
Kovo 10 d.
Diskusija apie knygas. Komiksas apie situaciją. Piešiame, pasakojame.
Kovo 3 d.
Susitikimas su knygų restauratore Birute Užkuriene. Kaip atsirado knygos, knygos kelias Lietuvoje.
Vasario 25 d.
Tema: Užgavėnės, kaukės. Kalbėjome apie užgavėnes, jų tradicijas įvairiose pasaulio vietose. Taip pat pakalbėjom apie tai, kad kaukes mes dėvime visur gyvenime, jas nusiimame gal tik duše ar tualete. Piešėme savo asmeninę kaukę.
Vasario 17 d.
Ką patarčiau pamatyti, patirti draugui, vykstančiam į Lietuvą? Įdomiausi faktai apie Lietuvą.
Vasario 10 d.
Spalvos mūsų gyvenime. Raudona, jos prasmė, simboliai. Trys raudoni dalykai, piešiniai ir istorijos.
Vasario 4 d.
Tema: Gyvūnas manyje. Kalbėjom apie tai koks gyvūnas kiekvienai simbolizuoja mėgiamus dalykus, nemėgiamus dalykus ir baimes. Vėliau iš tų trijų gyvūnų kūrėme vieną ir jį piešėme, pristatėme, galvojome jam pavadinimą.
Sausio 20 d.
Tema: diskusija apie TIK TOK uždraudimą Amerikoje, Europoje.
Išsakėme argumentus už ir prieš programėlės uždarymą, kalbėjome apie bendrą saugumą skaitmeninėje erdvėje.
Sausio 14 d.
Žiūrėjom ir aptarėm filmą apie 1991 m. sausio 13 d. įvykius.
Žaidimas „Taip ir Ne” Sugalvojame žodį, kiti mokiniai klausinėja, bando atspėti. Klausimai turi atsakyti tik TAIP arba NE.
Sausio 6 d.
Trijų karalių Šventė
Trijų Karalių istorija. Žodžai burtų keliu iš mitologijos žodyno, žodžių reikšmės, istorijos su pasirinktais žodžiais ir jų prasmėmis.
Gruodžio 10 d.
Tema: žaidimas „Taip ir ne”
Spėliojom žodžius, taip mokėmės suformuluoti ir užduoti klausimus, atsakyti į juos.
Tikslinom sąvokas, žodžių reikšmes.
Gruodžio 3 d.
Tema: „Laiškas”.
Tikslas: aptarti kaip rašomas laiškas, kaip jį pradėti, kaip pabaigti, kokius žodžius naudoti.
Skaitėm laišką ir rašėm-piešėm atsakymus, juos aptarėme.
Lapkričio 26 d.
Tęsėme temą apie pomėgius. Šį kartą kalbėjome apie tai, kaip iš savo pomėgio galima užsidirbti. Kūrėme verslo planą, rašėme koks pomėgis, kokių resursų reikės, koks bus rezultatas. Piešėme savo verslui reklamą – skelbimą.
Lapkričio 19 d.
Tema: hobis, užsiėmimas Uždaviniai: -plėsti žodyną įvairių veiklų temomis; – mokytis diskutuoti, kontraargumentuoti, apginti savo nuomonę lietuviškai. Veikla: rašėme veiklų pavadinimus, piešėme pasirinktą veiklą iliustruojantį simbolį, bandėme įrodyti, kad kiekvienos iš mūsų veikla pati tinkamiausia ir įdomiausia.
Lapkričio 18 d.
Tema „Advento kalendorius”. Klausimai šeimos nariams. Taisyklingi klausimų sudarymai. Vizualus kalendoriaus sprendimas.
Lapkričio 5 d.
Siaubo istorijų kūrimas.
Lapkričio 4 d.
Valgių receptai. Parašyti vieno patiekalo receptą ir papasakoti, kaip jį reikia gaminti.