Mokėmės kuo daugiau papasakoti apie save. Naudojome lego stiliaus struktūros sistemą, kuri padeda sukonstruoti sakinį, sudarytą iš veikėjo, veiksmo bei papildomos detalės.
Susipažinome , kaip lietuviškai vadinami skyrybos ženklai „?;. ; !”
Bandėm atpažinti, remdamiesi BD, ar teiginiai teisingi, ar ne. Keletas kartojimo žaidimų apie gamtos reiškinius.
Mokėmės kuo daugiau papasakoti apie save. Naudojome lego stiliaus struktūros sistemąj kuri padeda sukonstruoti sakinį, kuris yra sudarytas iš veikėjo, veiksmo bei papildomos detalės.
Susipažinome , kaip lietuviškai vadinami skyrybos ženklai „?;. ; !”
Bandėm atpažinti, remdamiesi BD, ar teiginiai teisingi, ar ne. Keletas kartojimo žaidimų apie gamtos reiškinius.
Mokėmės teisingai pažinti daiktavardžius, kurie atsako i klausimus KAS?, KĄ matau? Ko daug? Bandėme ieškoti pavyzdžių, naudojantis šiomis taisyklėmis, derindami daiktavardžių galūnes.
Užgavėnės. Ką žinome apie šią šventę. Piešiame ir vardiname dalykus, susijusiu su užgavėnėmis.
Vasario 25 d.
Vaisiai. Žiūrime dailininkų natiurmortus, vardiname vaisius. Piešiame pintinę su pasirinktais vaisiais, įvardiname juos. Apranga, drabužių pavadinimai. Piešiame ir sakome, kuo mes apsirengę.