IV grupės pamokos

Birželio 17 d.

Užsiėmimo metu mokiniai mokėsi taisyklingai įvardyti eurų pavadinimus ir jų kiekius iki šimto. Taip pat gilinosi į klausimų apie kainas formuluotes.

Dirbdami poromis dialogo principu, mokiniai aktyviai praktikavo kalbinę raišką – stengėsi taisyklingai vartoti linksnių galūnes ir tiksliai atpažinti skaičius. Pamokos metu taip pat buvo išbandyta nauja skaitmeninė programėlė, skirta kalbinių įgūdžių lavinimui.

Gegužės 20 d.

Mokėmės naujų veiksmažodžių būtuoju laiku bei skaitėme tekstuką, kuriame jie buvo naudojami. Bandėme sukurti teksto tęsinį pagal pateiktus veiksmažodžius

Gegužės 6 d.

Teksto apie laimę „Laimė yra Lapė” skaitymas ir suvokimas . Nežinomų žodžių aptarimas. Diskusija, kas yra kiekvienam mokiniui laimė.

Balandžio 29 d.

Dandelinos istorijos.
Kelias į mokyklą. Mano mokykla.
Sakome kaip keliaujame į mokyklą, pasakojame apie savo mokyklą, ką joje veikiame.

Balandžio 15 d.

Tema: Velykos. Kaip marginti kiaušinius.

Žiūrime video su receptais, mokomės naujų žodžių.

Balandžio 1 d.

Mokėmės kuo daugiau papasakoti apie save. Naudojome lego stiliaus struktūros sistemą, kuri padeda sukonstruoti sakinį, sudarytą iš veikėjo, veiksmo  bei papildomos detalės.

Susipažinome , kaip lietuviškai vadinami skyrybos ženklai „?;. ; !” 

Bandėm atpažinti, remdamiesi BD, ar teiginiai teisingi, ar ne.
Keletas kartojimo žaidimų apie gamtos reiškinius.

Orų stebėjimo požymiai

Gamtos reiškiniai

Balandžio 1 d.

Mokėmės kuo daugiau papasakoti apie save. Naudojome lego stiliaus struktūros sistemąj kuri padeda sukonstruoti sakinį, kuris yra sudarytas iš veikėjo, veiksmo  bei papildomos detalės.

Susipažinome , kaip lietuviškai vadinami skyrybos ženklai „?;. ; !” 

Bandėm atpažinti, remdamiesi BD, ar teiginiai teisingi, ar ne.
Keletas kartojimo žaidimų apie gamtos reiškinius.

Orų stebėjimo požymiai

Gamtos reiškiniai

Kovo 25 d.

Prisiminėme veiksmažodžio „būti” vartojimą.

Veiksmažodžio „Būti” asmenavimas

ASMENAVIMAS – Rasti tinkamą

Mokėmės naujų žodžių orų prognozės  tema.

Kovo 18 d.

Prisiminėme metų laikus bei mėnesių pavadinimus. 

Mokėmės teisingai pažinti daiktavardžius, kurie atsako i klausimus KAS?, KĄ matau? Ko daug? Bandėme ieškoti pavyzdžių, naudojantis šiomis taisyklėmis, derindami daiktavardžių galūnes.

Ko daug? Ką matau? Kas?

Kovo 4 d.

Užgavėnės. Ką žinome apie šią šventę. Piešiame ir vardiname dalykus, susijusiu su užgavėnėmis.

Vasario 25 d.

Vaisiai. Žiūrime dailininkų natiurmortus, vardiname vaisius.
Piešiame pintinę su pasirinktais vaisiais, įvardiname juos.
Apranga, drabužių pavadinimai. Piešiame ir sakome, kuo mes apsirengę.

Vasario 18 d.

Mokėmės skirstyti vaisius, uogas bei daržoves. 

VAISIAI, DARŽOVĖS, UOGOS

Mokėmės pasakyti, kiek yra valandų, tardami teisingai frazę suderindami galūnes.

Veiksmai

Mokėmės keletą aprangos pavadinimų.

Vyriški drabužiai

Moteriški drabužiai

Vasario 11 d.

Naujų veiksmažodžių asmenavimas.

Derinome daiktavardžių ir būdvardžių kartu teisingą vartojimą, bei mokėmės atpažinti kokios tai giminės žodžiai. 

Veiksmažodis „būti“ – Rask tinkamą

Daiktavardis- veiksmažodis – Priskyrimas grupėms

Vasario 4 d.

Mokėmės asmenuoti veiksmažodį „sportuoti”. 

Mokėmės atpažinti žodžius kurie atsako į klausimus „kas? ir „Ką ?”.

Mokėmės atpažinti daiktus, kurie skaičiuojant  sakome „vienas” arba „viena”, „du” arba „dvi”.

Žodis „važiuoti” bei jo reikšmės suvokimas naudojant skirtingus priešdélius.

Veiksmažodis. Esamasis laikas. Asmenavimas. – Rask porą

KAS? KĄ? – Viktorina

DU AR DVI? Daiktavardžio ir skaitvardžio derinimas. – Viktorina

Veiksmažodis VAŽIUOTI su priešdėliais – Rasti tinkamą

Sausio 21 d.

Žaidimai. Prisimename ir bandome atpažinti žodžius, rasti teisingus atsakymus. Bandome matomus daiktus ar profesijas pasakyti naudojant pilną sakinį.

Teksto suvokimas

Daiktai

Profesijos

Lapkričio 20 d.

Lapkričio 5 d.

Asmenavimas, veiksmažodžių « būti“ ir „turėti“ naudojimas.