Užsiėmimo metu mokiniai mokėsi taisyklingai įvardyti eurų pavadinimus ir jų kiekius iki šimto. Taip pat gilinosi į klausimų apie kainas formuluotes.
Dirbdami poromis dialogo principu, mokiniai aktyviai praktikavo kalbinę raišką – stengėsi taisyklingai vartoti linksnių galūnes ir tiksliai atpažinti skaičius. Pamokos metu taip pat buvo išbandyta nauja skaitmeninė programėlė, skirta kalbinių įgūdžių lavinimui.
Gegužės 20 d.
Mokėmės naujų veiksmažodžių būtuoju laiku bei skaitėme tekstuką, kuriame jie buvo naudojami. Bandėme sukurti teksto tęsinį pagal pateiktus veiksmažodžius
Gegužės 6 d.
Teksto apie laimę „Laimė yra Lapė” skaitymas ir suvokimas . Nežinomų žodžių aptarimas. Diskusija, kas yra kiekvienam mokiniui laimė.
Balandžio 29 d.
Dandelinos istorijos. Kelias į mokyklą. Mano mokykla. Sakome kaip keliaujame į mokyklą, pasakojame apie savo mokyklą, ką joje veikiame.
Balandžio 15 d.
Tema: Velykos. Kaip marginti kiaušinius.
Žiūrime video su receptais, mokomės naujų žodžių.
Balandžio 1 d.
Mokėmės kuo daugiau papasakoti apie save. Naudojome lego stiliaus struktūros sistemą, kuri padeda sukonstruoti sakinį, sudarytą iš veikėjo, veiksmo bei papildomos detalės.
Susipažinome , kaip lietuviškai vadinami skyrybos ženklai „?;. ; !”
Bandėm atpažinti, remdamiesi BD, ar teiginiai teisingi, ar ne. Keletas kartojimo žaidimų apie gamtos reiškinius.
Mokėmės kuo daugiau papasakoti apie save. Naudojome lego stiliaus struktūros sistemąj kuri padeda sukonstruoti sakinį, kuris yra sudarytas iš veikėjo, veiksmo bei papildomos detalės.
Susipažinome , kaip lietuviškai vadinami skyrybos ženklai „?;. ; !”
Bandėm atpažinti, remdamiesi BD, ar teiginiai teisingi, ar ne. Keletas kartojimo žaidimų apie gamtos reiškinius.
Mokėmės teisingai pažinti daiktavardžius, kurie atsako i klausimus KAS?, KĄ matau? Ko daug? Bandėme ieškoti pavyzdžių, naudojantis šiomis taisyklėmis, derindami daiktavardžių galūnes.
Užgavėnės. Ką žinome apie šią šventę. Piešiame ir vardiname dalykus, susijusiu su užgavėnėmis.
Vasario 25 d.
Vaisiai. Žiūrime dailininkų natiurmortus, vardiname vaisius. Piešiame pintinę su pasirinktais vaisiais, įvardiname juos. Apranga, drabužių pavadinimai. Piešiame ir sakome, kuo mes apsirengę.